Soudná 12, 506 01 Jičín
Žáci se svými učiteli zpracovávali toto téma jednotlivě ve svých třídách. Každý z ročníků pojal námět podle svých možností a nápadů. Například šestá třída, celý týden každé ráno, dříve než zasedla do lavic, zavedla pohybové desetiminutovky. Žáci deset minut strávili aktivním pohybem podle vlastní volby. Někdo hrál fotbal, někdo točil obručí, někdo si házel míčem. Jindy, když pršelo, se v tělocvičně hrál florbal. V pátek projekt završili přípravou zdravého mrkvového salátu. Sedmá třída pojala projekt jako Cestu z Hranolkova – v hodinách výchovy ke zdraví a jazykové komunikace pracovali s textem o lidech žijících ve městě Hranolkově, kde všichni jedli velmi nezdravě a postupně se museli naučit správně stravovat. Žáci ve skupinách vymýšleli další příběhy, názvy vesnic, kde lidé nežijí zdravě a ve výtvarné výchově své příběhy zpracovali do leporela.
Chvilinku... :-) O o . |